torsdag 1. april 2010

DAGENS TRENING (8km)


Gjennomsnittsfart - 6,17/km, temp +7,1
Puls i taket.

Etter 5 timer i Pirbadet onsdag var det på tide å trosse forkjølelse og prøve seg på en joggetur igjen - planlagt minitur på 4/5km - men pga dårlige veibeskrivelser og null retningssans greide jeg som vanlig å rote meg bort. Det ble 8,2km totalt - motvind og oppoverbakker.


Skyhøypuls pga bakker, vind og snørr - men jeg sprang hele veien - også under sos samtalen - hjelp, hjelp jeg er lost
(takk og pris for tlf).

Positivt: Det begynte å fossregne 5min etter jeg var ferdig + at jeg sprang opp alle bakker.

Negativt: Snørr og svie i brystet.


Ellers:

Har vi feiret bursdagen til fru.aprilsnarr idag.
Kalkun og Tropisk Aroma.
Psstt - jeg er forresten på påskeferie - i midten.


2 kommentarer:

  1. Må bare rose deg for bloggen din! Du skriver morsomt både om trening og bøker!

    SvarSlett
  2. Heisann,
    jeg liker din også :-)

    SvarSlett