torsdag 21. mai 2009

DAGENS TRENING. (6km)

Nå ble det ikke løping i skog og mark som planlagt. Ikke ble det grillet kylling heller. Noen hadde glemt igjen joggeskoene sine på jobb (ikke meg) og det var tomt for grillkøl. Dermed måtte jeg hive meg rundt i full fart på det vanlige strekket mens den glemsomme bakte kylling - i ovnen.

Kjenner at jeg ikke er noe ettermiddagsløper men 13'C var perfekt. Greide ikke å motivere meg til 8km som var planen - mulig det var fordi det gikk litt fortere enn jeg hadde planlagt - for da jeg kom til 3km var helt utslitt og ville hjem. Full krisestemning før start da sokkene mine fremdeles lå våte i vaskemaskina - med for store sko får sokker ekstrem stor betydning - måtte alså trekke fram vintersokker (slalomsokker) og det ble varmt!! -- men skoene satt da ihvertfall fast på foten.



POSITIVT:
Deilig at km-tidene går nedover og det går fortere enn det kjennes ut. All in the head.

NEGATIVT: Det stikker i kneet i nedoverbakker. Litt irriterende at jeg klarer å overtale meg selv til å kutte ned på km kun fordi jeg er siten.

I morgen skal jeg til tannlegen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar