lørdag 2. januar 2021

2021: Uke 1 (Godt Nyttår)

Brødre. Ninabben. Nyttårsaften 2020.  Vinteren er der hvis man leter. 

  
Godt Nyttår til Alle
 
 Trendalert
Har sluttet å lese bøker.
Dette er pr.idag ingen bokblogg. Suspended.
Kanskje en jogge, hunde, sutreblogg
Eller en sånn dagbokgreie der man forteller om 
......  middag og følelsesliv
 
#partylikeits1999 2009
= #bringbackthestatusoppdatering 
 
  It is what it is.
Siden sist noen hørte fra meg har jeg kjøpt flere t-skjorter enn bøker
Jeg går min vei når noen prøver å anbefale meg lesestoff. 
Vil ikke lese selv. Vil ikke høre om hva andre leser.
Leselyst og silkehansker. Babysteps.
Utilstrekkelighet?
----------------------------

3.januar
13km i snøen. Gikk som en elg. I dype hestespor.
Mistet hodelykta, men fant den igjen da jeg snudde pga bekk.
Prøvde bok (Kewin Kwan). Skiftet til Spotify etter 15min.
 -------------------------------------
 
4.januar
Good news?  
Holder meg på en kartong i uka. 
----------------------------------------
 
Har det gått et rådyr der, er det en sti =  jeg brukte 23min på en strekning som normalt tar 6.
 
5.januar
Tenkte å bursdagsgibort A Little Life, men endte på t-skjorte. DD.
#nobodyputsbabyinacorner eller prøver å bannlyse Grease.
#theycallmechacha, kanskje jeg bare skal  begynne med insta igjen...
----------------------------------
The End!