torsdag 21. januar 2010

DAGENS TRENING. (8km)


Gjennomsnittstid - 6,05/km (9,9)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 167/180

Mantraet framover blir - at tid på bena er viktigere enn fart og km løpt. Ergo er det bedre at jeg går opp bakker, rusler og stopper for en is - enn at jeg snur på 3km.

Suksess - da jeg nådde 3km, nederst imellom 2 oppover og bare ville snu - fortsatte jeg - gikk opp 2 bakker (som jeg normalt løper) og resultatet ble istedet 8km - sånn som mentalmørket og føret er nå - velger jeg, tjukk av godvilje, å kalle det en seier.

Total gåtid ble 2,55min (0,27km).


Positivt: Nytt Mantra, medvind på slutten og nok en gang - jeg kom meg ut.

Negativt: Føret, skitten løssnø eller blank asfaltis - kun hakket bedre med brodder enn uten. Vind.

Aller værst - smerter i venstre kne de 2 siste km + legger og hofter. Har ikke mast om fysikken på en stund men det betyr ikke at den ikke er der, kun ignorert og fortrengt.

- & det var dagens trening!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar