lørdag 23. mai 2009

DAGENS TRENING. (7km)

Planlagt rolig løpetur med BigJJ. Det begynte veldig rolig (se km.tid) men jevnet seg ut etterhvert. Litt merkelig at jeg den siste km her ikke gikk fortere enn når jeg sprang dobbel distanse - men tror ikke jeg kunne løpt særlig mye fortere selv med forsøk på spurt. Rask har jeg aldri vært.

Nydelig vær selv om det var litt i varmeste laget - ser ut som 17'C er grensa for hva jeg tolererer. Alt kaldere oppleves som perfekt.

Tøyde ut og tok noen armøvelser - rett linje til Coop for å handle - også hjem med 7milsstøvler for å tilbringe resten av dagen med ishockeyspill, tv og onlinebevisførsel.


POSITIVT: Kjente ikke noe til det onde kneet. Mindre vind enn det har vært på flere dager. Jeg sprang i fra JJ.

NEGATIVT: Litt ondt i høyre hæl (alltid er det noe) og hadde glemt å ta allergi pills så jeg var litt slapp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar