søndag 3. oktober 2010

CHEATIN' HEARTS.


Jeg, Han og Hun (2008)
- Tess Stimson

Originaltittel:
The Adultery Club

Oversatt av:
Kjersti Lundemo





 

På baksiden av boka står det:
En kone, en ektemann, en elskerinne.
Hvilken side velger du?


På forsiden et quote fra Cosmo som lover sylskarpe vittigheter og ekte innblikk i det klassiske kjærlighetstriangel.

Hype Hype.

Trekanten.
Du har Nicholoas Lyon, skilsmisseadvokaten som hater utroskap. Mal, den ditzy kjendiskokkkona med viltre krøller, 3 barn og hus på landet og selvfølgelig elskerinnen Sarah - ung advokatkollega med dyp utringning men håp om kjærlighet.

- i motsetning til hva coveret prøver å innbille deg
- er det veldig lett å ta side
, åpenbar slask, glassklar heltinne og forvirret fristerinne.

Det hjelper ikke at alle 3 får uttale seg i første person i egen kapitler, at de alle er tjukt nedlesset i pluss/minus og har logiske forklaringsmodeller for egen oppførsel. Jeg likte ingen og alle mine fordommer eller forhåndsgjetninger forble uutfordret.

Største lyspunkt var kjekkasen med ostene.
- men jeg er egentlig ikke skuffet
- med chic'lit vet man aldri hvor man ender opp
, men man vet alltid hva man får.

Kilde: Kjøpt på loppis.


Jeg har også registrert boka hos bookcrossing.com. Så lenge den står som Available er det bare å melde sin interesse. Planen er ellers å ta den med på neste Oslotur. Bokas Historie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar