torsdag 1. oktober 2009

DAGENS TRENING. (5km)

Gjennomsnittstid - 5,55/km
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 163/176

Skulle være en rolig kosetur i skogen men 8K. Jeg skulle ligge bak og ta det med ro - for jeg har lest at rolige turer er soso viktig - like viktig som terskel og intervall. I skogen gikk det pyntelig nok - mest pga glatte stener og bratte bakker. Når vi kom ned på veien derimot sprang 8K alt for fort og istedet for å lunte bak måtte jeg løpe i standard one-trick-pony fart og når ting nå var som vanlig la jeg inn en spurt på slutten også.

Klokka viste 5,08 gj.snitt på siste km (0,65km) og det er jo VELDIG fort til å være meg.




POSITIVT:
Pulsen var lavere. Nyskoene begynner å bli bedre. Bena virker - bank-i-bordet - ok.

Sprang uten leggvarmer for 3.gang på rad og det går sjokkerende bra - det stakk litt i leggen helt i starten men det var alt.


Perfekt temperatur og kun litt vind (hater vind). Synes det er deilig å løpe ute nå. Allergien er over for i år. Det er kjølig og lett å puste. Håper det holder seg slik lenge og at snø og is lar vente på seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar