fredag 7. august 2009

WHISKEY A GO GO.

Hadde det ikke vært for at jeg sitter opp å venter på Mr.Dubliner og alle TV programmene er brukt opp - hadde jeg hoppet over hele blogginga for idag. Ingenting nytt har skjedd og alt jeg har gjort - har jeg gjort før - tenkt før- spist før - og sikkert også skrevet om.

Punktvis hverdagslighet.
  • Treningsmotivasjonen er elendig og jeg greide ikke å komme meg opp tidlig nok for å løpe. Foten var vond - sola for varm og når kvelden kom var jeg for sliten og mett.
  • Sneglesykling, bibliotek, handling, is og ballerinakjeks.
  • Begge damejakkene jeg fikk i posten (det legges an til ny femidame stil) hadde enorme skulderputer og jeg kunne vært klippet rett ut av en 80s keyboardvideo. Jeg HATER skulderputer (og ballerinasko). Når jeg tenker meg om hater jeg gladiatorsandaler også.
  • Etter å sette hele Hell's Kitchen sesongen - greide jeg å gå glipp av vinneren fordi jeg hoppet over på Ungkaren i reklamen og glemte å gå tilbake.
  • Nå har jeg googlet meg fram til vinneren - Danny - skuffende.

Nå kommer 8K med gout-albuen sin - hører bila i bakken - får håpe han har med Dublinkopp, sjokolade, vin og noe spennende å fortelle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar