fredag 30. april 2010

DAGENS TRENING (Intervall)


MØLLE INTERVALLER

Totalt 8km
1km oppvarming
0,2km gange
5 x 1km (10,6 - 11,2), 200m pause.
0,2km gange
0,8km subb


Siste gang var 6.mars - men heretter blir det jerndisiplin og annenhver uke mølle/bakke. Rom skal bygges i rekordfart.
.
Garmin Connect liker ikke denne like godt som Sportstracks men greit å bruke nå som jeg egentlig er dataløs og uten kjente og vante programmer. (vanedyr)

Tungt, trått og støl i venstre akilles men ellers ok, dvs same old osv men prøve å holde klagingen på et minimum.

Etterpå:
Litteraturhuskaffe og reker med Chassi (heldigvis reker og ikke grøt). Fascinerende å møte fremmede man tror man kjenner når man egentlig aner ingenting, det kan jo gå ille og egentlig forventer man (her bor det ingen optimister) at det skal gå på snørra og så er overraskelsen så mye større når det faktisk både var gøy, underholdende og nesten for kort.

Ekstrabonus.
Toget til Dal som stoppet på Jessheim og var 'gratis' og gjorde at jeg både rakk og kjøpe vin og fretexe meg en hel pose bøker. Utkantfrelsert'er er nirvana for alle bokelskere - nesten like bra som utkantloppis.

Skuffelse:
Litteraturhusets Sjokolademousse. Den som skulle være laget av verdensbeste sjokolade og kostet 80kr. Ikke bare smakte den ordinært - men ble servert med is, kjedelig cookie og så ut som hundebæsj. Nedtur. Kanskje var kjeksen god men jeg ble så skuffet over resten at jeg ikke smakte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar