fredag 30. oktober 2009

DAGENS TRENING. (Intervall)

Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 167/182

Nok en gang intervaller på mølle og fremdeles cirka hver uke.
Hvem ruler viljestyrken - jeg bare spør??

Hadde vondt hode og hals før jeg startet og oppvarming + første strekk var pyton. Vurderte og gi meg etter 2 eller 3 runder - men det lysnet litt på de 2 siste og holdt så vidt. Fremdeles ubrukelige lår etter knebøy - kjente de bedre idag - men det er værre å reise seg opp og ned fra stoler enn det er å løpe.

9km Totalt.
2km rolig oppvarming (8 - 9,5)
5 x 1km, m/2 min pause (10,5, 10,6, 10,7, 10,8, 11)
Ca 1km rolig .

Siste 500m gikk på 11,2 - 11,5.


Etterpå var jeg kraftløs, småsnufsete og sårhalset. Blir gal av alle hostende og nysende menneskene som ferdes rundt meg. Full paranoia - men jeg vil altså ikke bli syk - hverken med svinepest, vanligpest eller snue. Likevel kan man ikke gå noen plass uten å være akkompagnert av snufsing.


Syke folk burde holde seg hjemme.

Ikke stå i kassa på Sportsbutikken. Dama bak disken hostet sånn at jeg (alfabitch) ba henne holde seg unna mens jeg betalte (ny sports BH på salg). Hun påstod hardnakket at det bare var røykhoste (!). Hvorfor ikke bare beklage og flytte seg - hvorfor krangle og fibbe. PARANOIA. Bak meg i køa på Kiwi stod i tillegg en surklende Rudolf og vekselsvis blåste og viftet med ei diger våt snørrfille.

JEG NEKTER!!

2 kommentarer:

  1. godt jobba
    er det mere hosting sør i landet enn her?
    her er det skikkelig halloweeeentåke

    jeg har løpt på 3MØ:(ingen folk rundt meg)
    10KM=43,45(pers på 3MØ)
    Det er jeg meget godt fornøyd med
    ravi

    SvarSlett
  2. Kaldt, mørkt og tåkete her også.

    8-9 stk er syke i tupsi sin klasse og foreløpig har 2 av dem fått påvist svineriet - selv virker hun også forkjølet. Spiller egentlig ingen rolle hvor mye jeg skyr folk på butikken - farligere i egen stue.

    Med ny pers og strålende vinterform burde du komme hit å springe Jessheim Vintermaraton (42, 21 & 10) den 15.

    SvarSlett