fredag 23. oktober 2009

DAGENS TRENING. (7km)


Gjennomsnittstid - 6,03/km (9,9)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 163/182

Skjønner ikke hvorfor jeg drøyer sånn med å legge inn øktene. Før jeg får karret meg borti pc-kroken har jeg rukket å sovne 3 ganger i sofaen, hodet kjennes som en betongkloss og det er såvidt jeg ser bokstavene på skjermen. Stuptrøtt rapport før hodet faller på pulten.

  • Rolig tur rundt Setreveien med 8K.
  • Måtte som vanlig gå opp den tyngste bakken - men det holdt med 46s denne gangen.
  • Vondt alle de vanlige plassene men spesielt i knærne i nedoverbakkene på slutten - balanserte i grøfta og prøvde på lett landing. Tok det så forsiktig ned bakkene at 8K tok igjen mini forspranget jeg hadde og galopperte ned bakkene som om han aldri hadde hørt om knær og asfalt.
  • Pulsen er lavere enn vanlig.

Har kjøpt nye sokker som jeg prøvde for første gang - resulterte i gnagsår under fotbuen og skled litt i skoa - men eller ok. Har kun hatt et par sokker i hele år (Falke). Denne gangen ble det Nike - men jeg er ennå litt usikker på hva jeg synes. Må prøve de i oldboys skoa før jeg uttaler meg.




Ellers:
Ferdig med True Blood sesong 2 - som jeg likte mye bedre enn sesong 1.

Tv-crush på Jason Stackhouse - av alle - det burde jo være nok vampyrer å velge imellom - men min gode smak fornekter seg altså ikke :-). Er helt i ørska etter non-stop glaning og hillbillyhjernevasket. Det er My Mama ditt og datt og doble negativer har sneket seg inn i min ellers så prikkfrie grammatikk. Tror jeg må laste ned noen episoder - Yes, Prime Minister - for å avreagere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar