tirsdag 22. september 2009

DAGENS TRENING. (Sykkel)


Rakk ikke styrketrening idag pga butikk og ekstrem sommel på posten (Rema1000). Jeg hadde kun minuttmarginer og da det var bare 4min til start når jeg endelig hadde fått gjort meg ferdig - orket jeg ikke stresse.



Det ble 8km + 8km sykkel med butikkpause i midten.


Gjennomsnittspuls/max til - 126/157
Gjennomsnittspuls/max fra - 130/159

Lånte nysykkelen til tupsi og den trosset både motvind og hull. Det var som å sveve på tykke dekk. Hun er vokter den possessivt og vaktsomt så jeg måtte tvinge meg til det. Inget sykkellån ingen plastmapper = ingen innlevering. (Tough Love :-)


Litt for mye vind men strålende sol. Glemte både hodelampe og refleksvest i finværet - like greit at jeg hoppet over treninga for 20.00 var det svarte natta.


Syklet i nysko. Kanskje ikke det lureste med tanke på Soles men jeg prøver å venne meg til dem. Et par turer til før det kommer rapport.


Vet fremdeles ikke hvilke sko jeg skal løpe i på søndag.
Vet heller ikke hvor Akershusfestning er.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar