tirsdag 25. august 2009

DAGENS TRENING. (Styrke)


En ren gjentakelse av forrige tirsdag. 8km sykkel + 1time styrke m/vekter + 8km hjem igjen. Hadde litt tyngre vekter idag. Økte kun med 2 kg på knebøy, bryst og rygg. Beholdt samme tyngde som sist på resten.


De øvelsene jeg slet mest med var skuldre og triceps + en ørliten strekk på innsiden av låret under oppvarmingen. Regner med å kjenne det godt i morgen.

Legg merke til de effektiv, korte, hemingwayske setningene. Så mye punktum har jeg aldri satt før. Må vær mer sliten enn jeg tror. Lysten til utbrodering av fysisk u og velbehag er ihvertfall manglende og jeg tror ikke jeg gidder å poste løypeprofilen av sykkelturen engang. Den er vel uansett identisk med forrige uke.

ELLERS?
  • Sa nei til å sitte barnevakt til naboen fordi jeg måtte trene. Slubbertisk? - de sier alltid ja - uansett.
  • Drikker vin og holder på å sovne
  • Vurderer å starte fanklubb for det nye 3.retters matprogrammet til TV-Norge. Lenge siden vi kollektivt har ledd så mye av tv.
  • I morgen skal vi til dyrlegen med katt - mistenkelige kuler er funnet og jeg gruer meg veldig. Kuler er alltid bad news.
  • 8K har tatt stingene og sluttet på tabletter.
  • Str.37 er sendt til Homla.
Nå legger jeg meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar