fredag 15. mai 2009

DAGENS TRENING. (6km)

Planen var intervaller innendørs idag.
Dessverre hadde tredemøllens gatekeeper bestemt seg for å jobbe hjemmefra - så da ble det kafètur, bibliotek og uteløping istedet.

Varme, pollen, is og allergitabletter har gjort sitt med treningsiveren de siste dagene - og i dag var det bare såvidt jeg kom meg ut. 17 'c er i heteste laget og det var en tabbe å løpe på ettermiddagen. I dag er også første gang jeg har hatt konkrete allergi-plager under jogging. Hals og bryst snørte seg sammen og pulsen var allerede fra starten høyere enn vanlig. Hadde også alt for mye klær på - men det var enten det eller solkrem.

Km-tider fra dagens og onsdagens trening.


















På den positive siden holder km-tiden seg stort sett under 6,00 og farten er jevn. Det ser ut til å gå i samme fart uansett hvordan det føles. Onsdag synes jeg det fløt bra - idag var det såvidt jeg rørte meg - alt sitter altså i hodet for farten var omtrent lik.

Nedturen er at det bare kommer til å bli varmere, mer sol og gressklipping. Jeg er også dritlei motvind! Imorgen blir det styrketrening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar