onsdag 12. januar 2011

DAGENS TRENING (8km)

Gjennomsnittstid 6,30/km
Løssnø er styrketrening. Løssnø er styrketrening.
Løssnø er styrketrening. Løssnø er fryd og glede!


Totalt 7,74km
Skulle være kort tur i rolig langturfart. Kompensasjon for skituren det ikke ble noe av igår og langturen, 10km+, jeg sovnet fra i dag. Klassisk snooze tabbe. Det ble blodslit i langturfart istedet. Løssnø i grøfta eller polert is og livsfare midt i veien.

Helt til 5km.
Etterpå var det brøytet gangsti, nedoverbakke og solnedgang.

Dagens premie = skolebrød og hveteboller.
Seriøs sjokoladeabstinens. Jeg lider, men VET det går over om noen uker - og først da skal jeg ta en titt på kakekonsumet, babysteps.




Kun for å vise fram den nye capsen min, eller litt av den, skjermen
- og ja, jeg tok av boblejakken før jeg sprang
- og skjerfet.


sier jeg det igjen - imorgen blir det skitur - .
Hvis 8k ikke har fått varige men etter han debuterte som kampsporter idag.

4 kommentarer:

  1. løssnø _er_ styrketrening. det er helt sant:)

    Skal heie deg fren på skitur i morgen mens jeg svetter på Viggo-time:) Vi kan gjerne bytte:D

    Stilig caps da..og hyggelig å se snurten av deg også:)

    SvarSlett
  2. Gudameg så fint det var! Og DU er fin! Liker at du kommer ut av skapet nesten. ;)

    SvarSlett
  3. Ja vet du, du var faktisk veldig stilig med den capsen! :-)

    SvarSlett
  4. - og det skulle bare mangle at den er stilig, for dyrere hodeplagg har jeg aldri eid.
    Sol, regn og snø beskyttelse, men så veldig kledelig uten tildekkende buff er den ikke.

    Viggo tar jeg gjerne!

    SvarSlett