torsdag 17. juni 2010

GÅRSDAGENS TRENING (6km)

Gjennomsnittstid - 5,50/km (10,3), temp 16+
Gjennomsnittspuls/maxpuls - 166/174

Gårsdagens.
Det var egentlig en del av nyttårsforsettet å kutte ut 6kms - spesielt i hjemmeløypa, men da jeg ikke kom meg ut før 21.30 og det fort viste seg at formen var elendig - amnesti. Det snørte seg sammen i brystet, peste og pep og bena var råtne stokker. Mye hardere enn mandagens 13km - til tross for at farten nesten var det samme.



Positivit: Været, selv om det var 16+, var sola på vei ned og det var behagelig og litt fuktig, kveldsløping var ikke så dumt likevel, MEN jeg foretrekker uansett morgen/formiddag.

Negativt: Høyre kne (en kilde til stadig bekymring) og murringer på innsiden av begge anklene + beinhinne, fram med tigerbalsamen igjen. Det er sammen plass som jeg slet med i fjor, så her må det passes på. Pollen, men det sier vel seg selv.

Spiste for tett opptil - og altfor mye - men det var fordi jeg trodde jeg hadde tapt til dørstokken - når jeg fikk samlet meg, ørten rundstykker senere, var det for sent.

Idag blir det kun gange.

3 kommentarer:

  1. ikke overdriv, vi har det fint, sol og varme.

    SvarSlett
  2. Hehe:-) Kjenner følelsen; både tømmerstokkfølelsen og for-full-mage-følelsen... :-)) Men godt å få en 6-km likevel da og at dørstokken tapte!

    SvarSlett
  3. Dørstokken er en verdig og fryktet motstander, og hans bror Tømmerstokken (også kjent som Råttistokken) er ikke bedre.
    - men jeg vinner oftere nå enn før - 50/50 :-)

    - sol & varme her også, hakket før torden - ingen overdrivelser bare vin og pasta!

    SvarSlett