onsdag 10. februar 2010

DAGENS TRENING. (6km)

Gjennomsnittsfart - 6,40/km (9,0) Temp -13
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 163/183

Såvidt jeg kom meg ut. Urven og småfrossen. Hadde det ikke vært for sjokoladesalget på Kiwi og påfølgende gildet hadde jeg latt som ingenting under teppet, men man tar da ansvar.

Droppet broddene (mistenkt root of all evil), tett hardpakket snø men brøyteglatt innimellom og veien var ubrukelig sleip så jeg måtte ut i jordbærløypa. Tok det med ro og det gikk sjokkerende lett - ikke så rart kanskje når jeg ser hvor sakte jeg sprang, men underveis var jeg fornøyd. Hadde ikke vært for venstre kne som strammet og stakk i nedoverbakkene og at jeg begynte å fryse - kunne jeg ha fortsatt noen runder til (isipisi lett å si).



Positivt:
Stoppet på 6km mens leken var god. Vassekte restitusjonstur. Høyrekne ok og pulsen helt ned mot 150 nedover. Sjelden kost.


Negativt:
Venstre kne og at jeg stoppet på 6km, hadde sikkert gått bra med noen km til siden farten var så lav.

Jogget til lydbok for første gang og tror det gjorde sitt til at det ble så luntende, ingen rytmer som drev opp farten, bruker å være svært påvirkelig slik. Boka var Roy Jacobsens Vidunderbarn og jeg var oppslukt hele veien, autopilot - også oppover.

2 kommentarer:

  1. Du er i farta, kjøp deg sånn knestrammer/varmer eller hva det nå heter. Gla i dæ

    SvarSlett
  2. Bruker vanlig lang strømpe foreløpig, bank i bordet, salt og 11 fugler på taket men jeg tror det holder på å bedre seg.
    - muligens et resultat av gressenkeliv på sofaen :-)

    SvarSlett