mandag 12. oktober 2009

DAGENS TRENING. (6km)


Gjennomsnittstid - 5,44/km (10,5)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 172/181

Fossregnet mens jeg gjorde meg klar og psykisk var jeg forbredt på en våt, hustrig affære. Lette fram skjerf/hals, votter og jakke. På vei opp bakken derimot sluttet det å regne og sola kom tilbake. Sånn passe vind første halvpart og veldig varmt. Snudde på 3km og sjokk - MOTVIND. Det blåste værre og værre hvert minutt og på de siste 2km var det som jeg stod stille.

Det tok all mind control jeg hadde - ville helst stoppe og gå baklengs. Normalt går de siste 3km mye fortere enn de første på denne løypa - men idag var de nesten identiske. Tyngste tur på lenge og måtte stå noen sekunder og hive etter pusten før jeg kunne gå ned bakken.


PAIN (no suffering): Høyre kne opp bakken. Samme kne + hofte og lår på vei ned bakken. Leggen nå. Alt på høyresida. Ingenting spesielt mens jeg løp.

Ellers: Glad jeg er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar