tirsdag 19. mai 2009

DAGENS TRENING. (16km)

Da var det tid for langtur igjen - 16km denne gangen. Det absolutt lengste jeg noen gang har løpt. Bestemte meg for en nogenlunde flat løype da jeg holdt på å sette livet til i opp/ned bakker forrige gang.

Praktisk løypevalg (litt latskap) , strategisk plassering av vann/ xl-1 og et par tørkede aprikoser i lomma - hva mer ?? Selvfølgelig mp3 spiller + AlfaOmega Garmin 305 - ingen løpetur uten!!


Dagens 3 regler var:
Førske km = senest.
Siste km = raskest.
Farten for øvrig skulle være jevn og ROLIG.




POSITIVT:

Siste km var den raskeste.
Positivt overrasket over at det går så jevnt og at det går i det hele tatt - dvs at jeg ikke hoppet av første runde.

NEGATIVT:
Legg/ankel problemene sniker seg tilbake. Veldig stiv i legger og hofter. Klarte såvidt å kreke meg nedover dalen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar