mandag 7. juni 2010

DAGENS TRENING. (8km)

Gjennomsnittstid - 6,03/km (9,9), temp 18+
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 152/172

Totalt 8,54km
Nytt forsøk i Lysløypa. Heldigvis ikke like varmt denne gangen - bare nesten, men boligfeltet underveis hadde vent seg til sommeren og var ikke like hypp på gressklipping - gjorde det mye letter å puste. Stoppet for å knytte skolisser rundt 1,5 og for å ta bilder på 5 - men batteriet døde før jeg rakk et eneste - på 7 hadde jeg pulsproblemer og helt til slutt tok jeg en snarvei.
- likevel - MYE bedre enn sist.



Etterhvert skal runden utvides og plusses på med Setreveien ringen - jeg prøvde å visualisere de ekstra 6km dette ville utgjøre når jeg sprang forbi - men no chance, kollapset nesten ved tanken - får vente til det blir kaldere.

Tør man innrømme hvilken musikk man hadde til arbeidet?

4 kommentarer:

  1. Øy! Er det ikke bursdagen din ennå? Gidd å jogge!

    SvarSlett
  2. Grattis med dagen, Sister Dearest:))

    SvarSlett
  3. Chassi: Å jogge på bursdagen er en gave til meg selv (hihi)

    - og takk Homla for din varme hilsen :-)

    SvarSlett
  4. næmmen..har du hatt bursdag...gratulerer så mye:)

    Varmen kan være ett pes..enten må man til pers før man våkner om morran eller etter man burde lagt seg på kvelden:)

    SvarSlett