torsdag 27. august 2009

DAGENS TRENING. (7km)

Gjennomsnittstid - 6,03/km (cirka)

Garmin streiket idag. Ingen kontakt med satelitter og upålitelig pulsmåling - ergo ingen grafer, løypeprofiler eller tider. Heldigvis har jeg løpt denne løypa før (hjem-eidsvoll) og har tilstrekkelig data til å vite nesten nøyaktig distanse. Kontrollpunktet var på 6,80km - men jeg fortsatte litt til for å være sikker på å få 7km.

Foten er fortsatt tabu men ellers føltes det ok. Det regnet. Roligplanen virket fremdeles til en viss grad og de nygravde grøftene gjorde at jeg slapp unna asfalten oftere enn vanlig. Litt myk sandstrandfølelse innimellom men enorm forskjell for knær og legger.

Merkelig surreal opplevelse å løpe uten å vite fart, distanse og puls. Uten bevismateriale er det nesten som turen aldri skjedde. Alt blir basert på hvordan jeg opplevde turen ikke hva klokka sier. Uvant og jeg vet ikke om jeg liker det. Egne følelser er ikke helt til å stole på og jeg er en mester på å føre meg selv bak lyset med hvite små og kjappe vendinger. Bedre med ufravikelige serietall og kart.

Formen var elendig på forhånd så det er under både at jeg kom meg ut og at det føltes greit.

3 kommentarer:

  1. Å jø, å jø - kor du spring. Får du aldri sting i sida??
    Lurer på korleis det går med katta di. Det er ikkje godt når dyra vert sjuke. Syster mi hadde ein gong ein undulat som ho mista. Ho sørga så fælt at ho fekk vere heime nokre dagar frå skulen. Mor vår sa at det var greit.

    SvarSlett
  2. raviross sprang halvmaraton på 3MØ
    idag for å teste om fotan holder nå når oslo halv nærmer seg
    Tid:1,43(51-47,30-5,30)
    som du ser, negativ split,siste halvdel rasker
    målet i oslo er under 1,40

    SvarSlett
  3. Det blir katteoperasjon på mandag så fram til da later vi som ingenting - det er jo tross alt 50% sjanse for at den er godartet. Selv virker hun i ok form og oppfører seg helt normalt. Hodet i sanden.

    Halvmaraton på tredemølle høres litt kjedelig ut da??

    SvarSlett