tirsdag 9. juni 2009

DAGENS TRENING. (Roing)

Nok ei roøkt. Samme opplegget fremdeles - alt for mentalt sløv til å tenke ut noe nytt. 5 x 1000m - 3 grep og ca 30s pause. Så på oversikten at det ble mer 40s pause - men tiden flyr jo så fort når man morer seg. Lystige friminutt.



Liker disse intervallgrafene da man se at pulsen ihvertfall detter litt når jeg slapper av. Innbiller meg at det peker i retning av litt bedre form :-)



45min Styrketrening etterpå. Armer, ben og mage i lapskaus og hulter til bulter øvelser. Fikk en stikkende smerte i venstre kne under knebøy og måtte avbryte - har også litt småondt i høyre kne etter løping. Foruroligende - men foreløping ved godt mot - (ihvertfall treningsmessig).

4 kommentarer:

  1. hehe, har vært innom løping også jeg, funka ikke det heller. Men, som jeg skrev, har det fint som jeg er! :) Det burde vi alle :) -fufsa :) (http://fufsa.blogg.no)

    SvarSlett
  2. Så sant som det er sagt :-)

    SvarSlett
  3. lurer på om en blir gløgg av å ha blogg

    SvarSlett
  4. Hehe - bare vent til du ser mitt neste innlegg - gløgg er bare fornavnet - dyp som havet og ikke har jeg vann i ørene heller..

    SvarSlett