søndag 31. mai 2009

DAGENS TRENING. (7km)

Det har vært 30¨C her idag. Stekende sol og gressklippende hyttegjester hvorhen du snur deg. Det sier seg selv at dagsløping ikke var aktuelt. Klarte knapt å være ute. Ungene har badet i elva og jeg har sittet inne og lest - og spist - og ventet på at sola skulle gå ned og kulda komme. Nå ble det ikke akkurat kaldt - 20'C - kl.22 - men da orket jeg ikke vente lenger - lokket med meg en syklist som kunne bære vannflasker and off we went.



Måtte knyte skoa på den andre km - det første hakket i pulsen. Det tok bare noen sekunder men her dokumenteres alt :-)



POSITIVT:
Det var ikke sol. Klarte å holde farten på den siste km - og som alltid jeg klarte faktisk å komme meg ut døra - er like overrasket hver gang.

NEGATIVT: All maten jeg hadde spist iløpet av dagen - kjentes ut som jeg dro rundt på et helt kjøleskap. Glemte leggvarmeren og kjente det godt i høyreleggen som fremdeles er litt svakelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar