fredag 1. januar 2010

DAGENS TRENING. (Intervall)

Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 166/178

Intervaller på mølle. En siste krampetrekning i 2009.

10km totalt.
2km oppvarming
2min gange
10 x 500m m/1min pause/gange (10,6 - 11,5)
2min gange
1,2km slappisjogg. (7 - 10)

Forståsegpå-ere og bedrevitere vil kanskje påpeke at man skal løpe fortere det kortere intervallene er - og det er passe teit å løpe 500-metere i samme farts som 1000-metere - til slikt er det bare en ting å gjøre - hender over ører og skingrende nynning. lalalalala

Hadde jo tenkt 1km intervaller men oppvarminga var så grusom og tung at all energi og inspirasjon forduftet. Ble litt mer motivert da det viste seg at jeg hadde 2% inc - rett ned til 0 og motivasjonene økte (litt).

Uansett treningsåret 2009 er over og jeg er mye sprekere denne nyttårsdagen enn den ifjor :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar