mandag 25. mai 2009

STICK IT TO THE MAN


Tittel sitatet er en av mine favoritter hentet fra filmen - School of Rock - med bla. Jack Black. (no longer a fan forresten). Han ønsker å - change the world med sin rock - og da er det særs viktig ikke la - the man get you down - .



Nettopp. Sisters nor brothers. Jeg lar meg ikke påvirke, hverken av beskyldninger om prinsippløshet eller (blogg) besettelser. - Man er hva man er til man ikke er det lenger . Jeg har dypere bekymringer.

Blant annet skal jeg skrive Selvangivelse idag. Dere andre er kanskje ferdig med denne oppløftende syssel men jeg har altså frist til 31.mai. Noe som vil si at jeg er ute i siste liten.

For bare det å logge inn på Altinn krever flere dagers forbredelser - spesielt nå som jeg vet at systemet er forandret fra ifjor - da jeg brukte uker (takk til dama i skattespm med t-skje) på å sette meg inn i det. I år er det nytt system, alle gamle data er slettet og jeg må gjøre alt på nytt. Procrastination stress - fordi jeg vet hvordan dette går - lusa er allerede på gangen.

Som om ikke dette var nok skal jeg løpe 10km. Vaske klær og lese ferdig Predikanten. Alle denne blodige krimmen har begynt å gi meg mareritt. Drømte faktisk at jeg jogget langs City Syd og noen kastet seg over meg med en striesekk for å dytte meg i et Hannibal Lecter høl.

Jogging veialangs skjønner jeg nå er en meget utsatt tidsfordriv. Det er her man plukker både menn og kvinner som modne plommer og stenger dem inni i låver, høl og kjellere - forså å gjøre unevnelige ting. Det er neste så jeg vurdere tredemølle resten av sommeren eller ihvertfall en krimpause. Som sagt jeg har mye å tenke på.

Jeg skal også jobbe litt - faktisk har jeg gjort det i flere timer alt.

Busy Bee - kanskje baker jeg en ostekake også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar