lørdag 3. oktober 2009

DAGENS TRENING. (Intervall)


Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 163/177

Revolverdisiplin og ukentlige intervaller på mølle. Det skulle ihvertfall vært hver uke - ser nå at det faktisk er 3 uker siden sist (12.sept) - kanskje jeg må stryke både revolver og disiplin.

9km:
2km slooow oppvarming
5 x 1km m/2min pause imellom (10,4, 10,5, 10,6, 10,7, 10,8)
1km ca rolig jogg.

Første gang jeg løper 5 og første gang på 10,8. Løp også uten leggvarmer - igjen. Slitsomt men jeg føler at det er kontrollert og pulsen holder seg også i samme leia som ved vanlig løping. Kanskje betyr det at jeg luseløper - hører jo om andre som blir helt sprengt under intervaller. Må gjøre litt research her - men jeg tror uansett at kamikazeløping ikke er for meg - virker mer logisk å øke farten gradvis (sa latsara).

Stiv i legger og lår etter løping og rygg/skuldre etter vasking. Neste uka skal fokus på styrketrening da det er flere uker siden sist - neste 1mnd - crisis.

What else?: Coop, kaffe og sjokolade (enmasse).

4 kommentarer:

  1. hei
    bra jobba
    har du blitt treningsnarkoman?
    selv har jeg syklet 32km i 3grader og sterk vind idag
    tips:
    du bør bruke min/km isteden for 10,5
    10,6 osv
    mere forståelig for oss proffer

    fra en forståsegpåer

    ravi

    SvarSlett
  2. Høres hustrig ut - her har det fossregnet i hele dag og ekstremt huskaldt.

    Det blir for komplisert å finne km/tid - mye lettere med 10,xx på mølla. 10 er jo det samme som 6/km - vet du vel??!
    (Superklokka virker ikke innendørs)

    SvarSlett
  3. Har fått levert de bøkene, de har nettopp forlatt leiren. Fortsatt god kveld

    SvarSlett