torsdag 21. mai 2009

HIMMELSPRETT.


ALTSÅ - Ingen kan beskylde meg for å ikke ta denne bloggingen seriøst! Som jeg glatt og ansvarsbevisst lovte allerede i mitt andre innlegg - skulle dette være en flere ganger om dagen affære. Uberørt av mangel på lesere er no news eller handling too small og ingen flyktige tanker uviktige. Brød og sirkus eller dette påfølgende dype spørsmål:

Et bilde som sier 1000 ord eller 1000 ord uten bilde ?

Jeg byttet bok igår så nå er det Isprinsessen all the way. Klarte 15 sider før jeg sovnet. Det er helligdag, himmelfart og gressklipping (for noen). Deretter skal det grilles kylling og løpes i skogen.

2 kommentarer:

  1. Du er jammen litt av ein bloggar.På få dagar har du så mange blogginnlegg som eg bruker mange veker(kanskje til og med månader) på å produsere. Gama er det å lese. Bibliotekbrukarane må sjølve passe på at dei får riktig rekkefølgje når dei låner bøker i boksamlinga. Det syns no æ.
    Utanfor biblioteket der eg helst ofte stod det ein plakat i fjor: Trim hjernen - jogg til biblioteket.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med kommenatar. Jeg har mange år å ta igjen på dere andre erfarne bloggere så her er det bare å følge med. Begynner å innse bare etter noen få dager i bloggverden at jeg ikke er like travel som alle dere andre :-)
    - men sykle til biblioteket gjør jeg ofte så da kan jeg vel skryte på meg litt hjernetrim også.
    Når det gjelder rekkefølger burde jeg nok ha dobbeltsjekket men var det ikke noe i en Orwell bok om at:
    Ikke alle biblotekarer are created equal?? noen var vel mer equal enn andre mener jeg.

    SvarSlett