lørdag 30. mai 2009

DAGENS TRENING. (Roing)

Lånte bort klokka til 8KJ idag da jeg bare skulle ro inne. Litt merkelig å trene uten å få hver minste bevegelse dokumentert. Merket at jeg stadig vekk prøvde å lure meg selv med lengre pauser, lavere intensitet osv. Trodde jeg virkelig - jeg ikke fulgte med?

Samme opplegget som vanlig. 5 x 1000m med 3 forskjellige grep. 30/40min styrke etterpå. Hoppet over bena da jeg for engangskyld ikke er stiv og kroket - litt utfall og jeg ville vært ødelagt igjen i morgen. MEN - Jeg må altså slutte å sluntre unna styrketrening. (starting tomorrow).

Da jeg ikke har noen grafer, tabeller og bevis for egen innsats - poster jeg 8KJ sine



Besatt etter å lete opp nedoverbakker klarte han også å finne noen nye loops. Noe som kommer godt med på langturer så jeg slipper og løpe konstant fram og tilbake.


Vel gjennomført var det Coop - som vi rakk med 20min margin. Hadde glemt at det var Pinse og tidlig stenging. En litt lengre dusj og vi måtte ha levd på Statoil i helga.

2 kommentarer:

  1. Ro, ro til fiskeskjær.
    kom for seint til butikken jeg, kom 16.15, bittert og jeg som skulle hente siste rest av ferie garderoben min. Dobbelt sukk
    Du , hva med denne tennisballen. Funker den for min isiasj, mon tro?

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke om den fungere for/mot isiasj men det er jo absolutt verdt er forsøk. Klarer du å synke ned over ballen tar den muskelen helt på dypet -- veldig effektivt. Jeg har sitter/ligger på en ball hver sjanse jeg får.

    SvarSlett