lørdag 17. juli 2010

DAGENS TRENING (7km)

Gjennomsnittstid - 5,56/km (10,1), temp 20+
Glemte pulsbeltet igjen.


- og neida jeg er fremdeles hjemme og jogget på kjedelige Gardermoen, ikke den mer eksotisk lydende 'driven', jeg prøver å sprite opp innlegget med - og som på langt nær så like musikalsk underholdende ut, som navnet skulle tyde, faktisk et helt kjedelig kryss, flankert med junkfoodsjapper.



Samme gamle flatløype, som idag nesten virkete humpete sammenliknet med all mølle og utenlandsjogging jeg har gjort i det siste.

Tungt, tungt og tyngre og måtte stoppe på 7km. Føler en viss stagnasjon og at ferien har satt meg flere mnd-er tilbake, vaker rundt 6km - og kommer ikke videre, tungt skjelvende sukk.

Hadde gikt i hele høyre sida før jeg begynte - fra hofta og midt i leggen - tøyde som en gal men det sitter i ennå, spesielt i hofte/kne. Under turen dog ga det seg etter et par km.

Ellers?
Recovery, Peppes, Coop og flåttbefengte katter.

2 kommentarer:

  1. Varmt her i midten i dag. Dagen har gått med til soling, lydbokhøring og litt opprenskning i hagen. Gemalen har vært på en liten sykkeltur, hælen er vond etter en langtur i går, så derfor sykles det. Take care

    SvarSlett
  2. - du sitter vel og soler deg da??

    SvarSlett