fredag 11. juni 2010

DAGENS TRENING. (Intervall)

Oppvarming/etterpåjoggsløype. Regn hele veien. Joy!


Bakkeintervaller Totalt 6,81km (eks. første runde opp bakken)
Faktisk en helt måned siden sist.
- og det var bare såvidt jeg kom meg ut, men det regnet og med den elendige timingen jeg har hatt i det siste, hadde jeg egentlig ikke noe valg - I'm only happy when it rains -
- pour your misery down on me.

, det hjalp også at jeg overmodig slengte med leppa i gårsdagens kommentatorfelt - pressure.




Oppvarming (bakken + 1 runde i jordbærløypa)
11 x ca 0,11km (vekslet imellom 0,11/0,12)
Etterpåjogg (bakken + 1 runde i jordbærløypa)



Bakken var nygruset og spesielt de 5 siste meterne var som å spøle i sand, I swear hvem som helst kunne søndagsturet forbi. Åker, gress og jordbær - selv om det regnet var det så pollenstint at nesen rant som ei sil allerede under oppvarming - kanskje jeg burde finne meg ei ny sommerløype.

Pulsen var mye høyere pr. drag denne gangen - det kan være allergi - men jeg satser på at det var en direkte årsak av litt høyere fart -
- og da mener jeg bittelitt høyere - 1 - 2 s pr.drag kanskje - med godviljen til, for lengden varierer.



Pains?
Vondt i høyre kne under oppvarming og veldig stiv i hoftene. Kneet ble bedre underveis så jeg tok sjansen på lett jogg på nedoverturene.

Gains?
njaaa - det er nok fremdeles en stund til jeg kan løpe intervaller som menigmann - med fart. Dragene ligger fremdeles rundt 7/km.



Yrende dyreliv på min vei - nabohund som bjeffet, jaget og ble livredd hver gang jeg snudde meg - og et blodtørstig rovdyr jeg aldri har sett før. Gøy på landet!

3 kommentarer:

  1. Hei, jeg har ikke fått mail av deg. Kanskje studentmailen min tuller seg litt.. Er du på bokelskere.no? Da kunne du sendt adressen din i en privat melding til meg der =)

    SvarSlett
  2. Så bra at det ble intervall likevel! Det er vel helt naturlig at det ikke går så fort når du legger intervallene til en bakke - det får da være måte på... Det viktigste er at pulsen går opp. Kjempebra innsats!

    SvarSlett