onsdag 23. september 2009

DAGENS TRENING. (5km)

Gjennomsnittstid - 5,47/km
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 169/177

Mye tull med klokka. Glemte å slå på den første km + at det ble litt av/på tull på slutten. Alt ialt var jeg på bena i 7km (hele ringen) og sprang ca 6. Selve treningsturen var 5km. Syklet fram og tilbake til Minnesund så det ble i tillegg ca 10km tilsammen.

Startet i motsatt ende denne gangen for å få med meg nedoverbakkene. Greit i begynnelsen men fremdeles like tungt på slutten. Det blåste og den lille oppoverkneika på slutten tok knekken på meg. Orket ikke løpe helt til sykkelen og stoppet på 5km. Begynte likevel å løpe etter å ha gått noen minutter. Gange tar så lang tid.



Litt skeptisk til 10km på søndag når jeg har så store problemer med å komme meg igjennom 5. Håper ihvertfall det ikke blåser - vind dreper motivasjon.

Sjekk forresten den nedover bakken - den er den samme jeg alltid må gå opp når jeg løper motsatt vei.



Ble nummen i tær og tåball på venstre fot og hæl på høyre. Litt ekkelt å løpe med nummen fot - spesielt godt kjente jeg det på asfalten på slutten (kun asfalt fra bunnen av bakken og ut). Derfor har jeg så smått begynt å helle mot gammelsko på søndag.

Gikk opp alle bakker på sykkelturen hjem og var generelt sliten og svak. Gikk værst utover låra. Knær er fremdeles bra - bank i bordet!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar