torsdag 30. juli 2009

TRENINGSOPPSUMMERING JUNI 2009


Juni fortsatte i samme gode driv selv om samlet km-antall ble dårligere enn Mai.

Jeg sprang mitt andre løp - Gjerdrumsmila.
Denne er nøye dokumentert både med før og etter rapporter.

Jeg sprang også flere 10km og ble mer fortrolig med distansen - satte også 10km rekord. (57,45)

Langturene begynte systematisk gjennomført og gikk raskere (men stoppet på 2) Lengste ble 18km (lengst til dagsdato).



Jeg hadde hele tiden vondt i benet men klarte å holde den det måtelig i sjakk (dog mye klaging) helt til langturen nevnt over. Etter denne turen ble alt værre. Trodde først det kun var stølhet - 18km er tross alt langt (spesielt til å være meg) og fortsatte å løpe som normalt noen dager.



Deretter ble turene kortere og kortere og jeg stagnerte på 6km - det gikk saktere og saktere og foten ble stivere og tok stadig lenger tid å få varm.


Likevel koken holdt og putret ut Juni og høyrefot tragedien føljetonger seg inn i Juli der det blir hett på blikktaket.

Totalt fornøyd med Juni - minus slutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar