onsdag 29. juli 2009

DAGENS TRENING. (Roing)

Nok en runde med roing, styrke og sykling. (hvem bryr seg om jogging - det høres mer og mer slitsomt ut for hver dag som går.)




Gjennomsnittspuls - 142.
Maxpuls - 164




Same old og same old. 5 x 1000m - 3 ulike grep - ca 30-40s pause imellom. Her er det ingen forandring i programmet og ingen framgang. Like tungt uansett og musklene lar vente på seg. Mulig de er der inne en plass - gjemt bak ytre lag - på lag. Jeg satser ihvertfall på det. Litt færre turer på MacGrease og besøk i sjokoladehylla så popper det nok fram både tyrenakke og Mrs.Obama armer.

Betryggende å vite at det er små forandringer som skal til. Faktisk så små at man ikke engang trenger å gjennomføre dem - tankene alene er nok.
45min styrke etter roinga - ben, armer og litt mage.


Etter diverse ærend, handling og lunching - syklet jeg også hjem. 8km i lett vind og fuktig sol. Faktisk syklet jeg både igår og mandag. Men har greid å motstå fristelsen til å regne enhver bevegelse og tur til butikken som trening. (Mandagsturen 8km var hard)

NEW RULES. (Bruk Refleks)
Fra nå av er det kun trening hvis man er kledd i spandex eller annet tettsittende, selvlysende matriale som ikke egner seg for annet en veialangs trill og spurt. Butikksykling i dongeri eller velkledd svetting -- teller ikke - uansett lengde og intensitet!!


Sykkelturen: 8km. Vind. Sekk full av bøker, treningsklær og kolonialvarer (ord fra glemselen).

Gjennomsnittspuls - 132

Maxpuls - 163.

Merkelig hvordan jeg er døden når med puls over 160 på sykkel - mens jeg alltid ligger rundt 165 i gjennomsnitt når jeg løper - uten at det plager meg merkbart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar