tirsdag 30. juni 2009

GÅRSDAGENS TRENING (6km)





Skikkelig luntetempo rundt omkring på Tiller. Egentlig gårdagens trening men siden jeg ikke har noe nytt å komme med får det greie seg. Alt som vanlig - bortsett fra at det gikk så sakte - foten var vond og stiv men føltes ok etter den ble varm.

Gjennomsnittsfart - 6,23/km ( på siste langtur hadde jeg 6,03/km)

Gjennomsnittspuls - 157 (så lav har den aldri vært under jogging før)

Dette får bli en superkort rapport da jeg sliter meg formatering og data og gidder ikke fikse på pc-en for å få det som jeg vil (hørte du det - brage - jeg rører ingenting)




Positivt:
Det gikk lett når foten ble varm - og jeg kunne ha løpt lenger hvis jeg hadde tenkt meg om.

Negativt: Stiv og ond fot. Dårlig fart og generell litt sviktende form. Varmen driver meg til vanvidd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar