lørdag 23. januar 2010

DAGENS TRENING. (Intervall)

Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 164/179

- jeg har hørt at noen lever min drøm, jeg lever noen annens - (karpe diem)

Intervaller på mølle (null progresjon men utrettelig innsats)

Totalt 9km
2km rolig oppvarming (8 - 9,5)
5 x 1km, 2min pause (10,6 - 11,2)

1km slubbert jogg (7 -9,5)


Tullet med fartsknappen på 4. strekk og det var nok, mistet konsentrasjon, motivasjon og hoppet over det planlagte 6. strekket, ellers gikk det forbausende bra. Bly på oppvarming og første strekk men jeg ville blitt mer sjokkert hvis det hadde føltes greit.

Jeg har en miniatyr mistanke om at dette kan kalles 1km terskeldrag mer enn intervaller, ja jeg sliter - men er ikke døden nær, kroppen nekter å presse seg mer enn nødvendig og alle rådende krefter in charge over det late legeme er overbevist om at dette er max ytelse - så da er det ikke mye den skrivende delen kan gjøre - schizojogg er slitsomt :-)

Vondt i knær og hofter med mindre enn jeg forventet, bank i bordet.


Nå:
Skal jeg lete etter vinopptrekker'n, vaske klær og se - Kan du Teksten- (psstt jeg kan alle tekster - eh bortsett fra r'nb )
& tilslutt Shallow Hal (tv3) - typisk, klisjefylt og absolutt fornøyelig film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar