lørdag 12. desember 2009

DAGENS TRENING. (7km)

Gjennomsnittsfart - 5,46/km (10,4)
Gjennomsnittspuls - 166/182

2 dager på rad gjør jeg nesten aldri men gårsdagens økt var så nedslående at jeg måtte prøve igjen, ute denne gangen. 1+, nesten isfritt - kun is og snø i endeløkka - og helt flatt, kunne til og med løpe i grøfta noen steder.

Orket ikke vente på gps-en og den slo seg på ca 2 min inn i løpet. Totalt ble det ca 6,8km - litt tidspress pga juleshopping og da batteriet gikk på musikken, orket jeg ikke fortsette.

Har fått hint om at pulsbeltet burde vaskes og fuktes bedre hvis jeg plages med pulshopp - skrubbes til neste gang - det positive er at gjennomsnittspulsen nok er en del lavere enn de 166 som er notert.



Bank i bordet og kråker på taket men idag var vi 4 på trening. 3 løp og 1 satt i en krok og leste Harry Potter. Bøker, trening, engler ned i skjul - det blir nok en stund til neste gang.

Etterpå: Rakk såvidt litt juleinnkjøp før senteret stengte, zip zap igjennom Coop og tilbake i sofaen - med det vanlige tilbehøret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar