mandag 19. oktober 2009

DAGENS TRENING. (6km)


Gjennomsnittsfart - 5,44/km (10,5)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 168/181 (bogus)


Latskap og ønske om variasjon drev meg ut i jordbærløypa idag. Jeg sier latskap fordi jeg ikke orket å gå de ekstra 500m opp bakken til starten på asfaltløypa . Idiotisk resonnering da jordbærkarusellen er mye hardere - selvfølgelig også grunnen til at jeg løper den så sjelden. 1km opp - 1km ned.

Fordelene med løypa er at det er grus/dirt, oppovertrening + at du løper runder slik at du slipper å kollapse km-vis hjemmefra. Du er aldri mer enn 2km fra døra. Regner med at det blir flere turer her når snøen kommer - det var jo tross alt her jeg startet min "løpekarriere" ifjor - i mørket så ingen skulle se meg.


Fint vær - ca 1+ og sol.

Positivt: at jeg klare å holde litt større fart nedover. Kanskje ikke det beste for knærne men det er nå ihvertfall et område med framskritt.

Negativt: Samme gamle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar