fredag 22. mai 2009

A CHANGE IS GONNA COME.


Så idag var dagen da BigJJ endelig hadde bestemt seg for hva han skulle bruke bursdagsgavekortet sitt til. (takker til bidragsyterne) Et gavekort + litt ekstra feriepenger og vips var han den overlykkelige eier av en Playstation 3. Kjøpet ble delvis legitimert av at dette blir gøy for barna også - jeg sier - en av de kanskje (hvis han slipper til.).

Nå pakker de og styrer bak meg. 1 stk voksen mann, 1 stk sønn + en kompis og alle hjerter gleder seg.

Selv kjenner jeg engstelsen begynne å bre seg. Hittil ukjente fakta har plutselig sirlig nedlatende blitt lagt på bordet - som feks - halve moroa er jo å spille med venner via nettet. Noe som betyr at både TV, leketøy og PC må involveres - og her har jeg gått rund å gledet meg til flere rolige kvelder på nett mens resten av familien spiller ishockey. LURT rett i bjørnefella! Jeg ser for meg mange fremtidige timer med surelesing. Noe som sikkert er bra for mitt intellekt men hva om jeg bare vil se Hell's Kitchen ?? Jeg sier bare - hva da??

A CHANGE IS GONNA COME (live)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar