tirsdag 12. januar 2021

2021: UKE 2

 
På gjensnødde stier. 
 
 
Har nå covidkvikkleirestresset på meg gallesten, eller kanskje det var comboen høyproteinsjokolade, McD og daglig vin? IBS? Resulterte uansett i coronacompromised legevaktbesøk, voltarensprøyte i rumpa, og angstanfall hver gang jeg putter noe i munnen. 
Kaffe = livet som innsats.
 
 
 
11.januar
Jula varer helt til påske
Jeg har trykket play på ny lydbok. 
Svenskekrim to the rescue, igjen og igjen.
Emelie Schepps Nio Liv. 
Bok 6 om advokat Jana Berzelius
, tidligere barnesoldat
---------------------------------------

13.januar
Det var et blaff
-------------------------------------- 

 
NB! Merk mangelen på burgunder i høyre hjørne. 

1 uke siden
Siste vinglass. Gallestensanfall. McDonalds. Sjokolade.
Siden virusutbrudd vegg i vegg med legevakta, stekt mat og goldfish.
Burde også vært ei uke siden kaffe, saltstenger og epler.
 
Kan høres ut som jeg har gått fra 14 til 80 på ei uke, men juleutskeielser (kalkun) til side, er jo hoveddietten min identisk med bildet over. 
So.., kanskje det ikke er vinen, men agurken?
 -----------------------------
Might continue..