torsdag 29. juli 2010

VERRY BERRY.

Dagens kamp mot dørstokken var tapt allerede før high noon. Sannsynligvis fordi jeg gjorde et hederlig forsøk på å bli ferdig med Sookie10 igår natt - greide det nesten. Grunn nr.2 er gressenkedietten jeg har levd på den siste uka - og nr.3 og mest presserende:

Gårsdagens sykkeltur. 16km - med ett.stk benete 15-åring på bagasjebrettet og en sekk full av bøker. Det var skummelt og minnet i slit om den første sykkelturen jeg bega meg ut på etter å ha blitt gjenfødd som treningsnarkoman - ca 2 år siden.

Men, det er da andre ting - enn jogging - å gjøre på landet når det regner. Faktisk er regn en forutsetning for denne aktiviteten. Full lofotenutrustning, inkludert hansker på 3k, og dødsforakt for brennesler, flått, snegler og annet småkryp som stadig forsøker å legge hindringer i veien.




- og når jeg sier - i dette villnisset av vår hage - er jeg like lite kokett som når jeg advarer tilfeldig besøkende om manglende evner til golvvask og luking.


Dagens fangst:
Vi var litt tidlig ute - det meste var umodent - men:
Ei mugge pr.plukker - og allerede fortært med krem og som smoothie. Ingen kan spise bringebær som oss & imorgen gjør vi det igjen! (?) - etter joggeturen selvfølgelig.

8 kommentarer:

  1. Jeg lastet ned Queer as folk igjen. Good times!

    Jatakk til bringebær og tv på bloggen! :D

    SvarSlett
  2. Ah, deilige bringebær. Lekkert! Plukket en dose blåbær på hytta, og de ble fortært med pannekaker under. Også nammenam. (c;

    SvarSlett
  3. aaa - jeg liker blåbær enda bedre enn bringebær!!

    Chassi, fant du alle sesongene?

    SvarSlett
  4. vi vil ha bringebær vi og

    SvarSlett
  5. Det er 5 sesonger av QAF!! :)
    http://shopping.kelkoo.no/ssc-149201-queer-as-folk.html

    Galkjekk serie, nest best etter L-World.Den topper hele dritten.Haha!:P

    SvarSlett
  6. ,,,, skeptisk!!

    Har ikke sett en eneste episode av L-Word, men det skal SVÆRT mye til å handle opp med Kinney & co da :-)

    , kanskje verd å sjekke.

    SvarSlett