mandag 8. mars 2010

DAGENS TRENING (8km)

Gjennomsnittsfart - 6,25/km (9,3)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 161/182

Nok en gang har jeg utsatt treningspratet til like før sengetid så nok en gang er jeg knapt våken når jeg skriver dette - så kort og konsist i telegramform.

Kom meg endelig ut - planen var langt og rolig i nye loops - resultatet ble kortere lapskaus. Rotet meg bort, gikk opp alle bakker og følte meg generelt dorsk og sliten.


Positivt:
Sola skinte og det var asfaltflekker av og på langs hele veien. Ingen smerter og ok knær.



Negativt:
Asfaltflekker til tross var mine nye loops polert snø
- motstrøm sær valgte jeg selvfølgelig de mest vinterlige veiene.

Hadde også alt for mye klær på - faktisk akkurat samme habitt som jeg brukte på -16 - idag var det +3 - seriøst varmt.

Uansett: Tungt og slapt med Dan Brown - men pluss for forsøket.

2 kommentarer:

  1. hei

    ''ropet fra afrika''

    dampene,stekene,bråkende,forvirrende
    Accra 32 grader
    no training,only afrika

    SvarSlett
  2. Så artig
    - og godt du kom trygt fram.

    psstt, ikke la deg lure av taxisjåfører og solbrilleselgere
    (ala shantaram) og ikke glem å sykle i luften!

    SvarSlett