tirsdag 12. januar 2010

FAIRYDUST.

SOUTHERN VAMPIRE MYSTERIES ( continues)
- Charlaine Harris

All Togheter Dead (2007)

From Dead to Worse (2008)
Dead and Gone (2009)

Dette er bok nr.7, 8 og 9.
Hva jeg synes om de 6 første?


Åpnet det nye året som jeg avsluttet det forrige - med intens og heftig vampyrlesing. Serien er nå ferdiglest, minus en novellesamling jeg tror jeg hopper over og det er bare å tottetvinne til mai.

Så veldig mye å tilføye fra forrige SVM post er det ikke - kun at det var artig på vampyrkonferanse, Eric utgjør 95% av moroa, ting utvikler seg i riktig retning, noen er mye hardere angrepet enn meg (heldigvis)
- og kanskje forhåndsbestiller jeg nr. 10
Dead in the Family - US cover.

Bildene linker til play.com
Hint til alle som planlegger Sookie innkjøp på engelsk - finn en amerikansk nettside så du får riktige cover - jeg har disse grå - nå vet jeg bedre.



Klar for neste serie - Graceling eller Black Dagger Brotherhood, opinions?

2 kommentarer:

  1. Er dette en av de som er filmatisert?

    SvarSlett
  2. Dette er de siste bøkene i serien som True Blood (tv) bygger på men de har nok ikke kommet så langt på tv ennå da serien kun har gått 2 sesonger.

    1 sesong fulgte bok1 ganske greit mens sesong 2 plukket litt her og der, skal bli spennende å se hva de finner på når de starter opp igjen.

    SvarSlett