mandag 18. januar 2010

DAGENS TRENING. (6km)

Gjennomsnittstid - 6,03/km (9,9)
Glemte pulsbeltet.

Synes jeg gjentar det samme adjektivene på alle disse turene, skit, pyton, tungt, elendig, sucks, slaps og whatnot. Det går trått for dagen og det er pusten og det mentale det skorter på, har veldig lett for å gi meg.

Stoppet for en 200m pause etter 5km og luntet så inn til de planlagte 6. Jo da det ble 6km og jeg vet nok at jeg kunne ha løpt hele - men det snører seg sammen i brystet og hodet vil ikke, begynner tidlig å tenke, vurderer gåpauser - og da er det gjort.


Det snødde mye i går så det var løssnø og glatt asfalt - dårlig broddefeste og mye kav og spøling, irriterende og hjelper ikke på humøret.



-3'C så ikke kan jeg skylde på kulda heller, - småhostet også litt underveis - så kanskje er det noe som bryter - har spist som en elefant, hvitløk, honning, vitaminer, tar ingen sjanser og prøver igjen i morgen.

- inne, på mølle - og føles det gruff blir det ren styrketrening.

Har også naprapattime imorgen - hofter og korsrygg all the way & nå er jeg ferdig med sutter og syt.

2 kommentarer:

  1. Bli med oss i parken i morgen - det er alltid gøy å trene med andre! Underlaget er hardpakket snø, var ikke glatt engang:-)

    Løping skal være moro!!

    www.treningscamp.com

    SvarSlett
  2. Høres fristende ut - men det får bli i ånden, litt for kronglete logistikk på en onsdag
    - moro er jeg ikke så god på, kanskje til våren (hehe)

    SvarSlett