lørdag 7. november 2009

DAGENS TRENING. (Spinning)


Spinning:
Totalt 1,08t (aner ikke distansen)
Økende intervaller m/1min pause.

Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 117/140

Slet med å få opp pulsen - stor forskjell på 117 og jogge gjennomsnittet som i det siste har holdt seg imellom 165-170.

Det kan jo hende jeg er i mye bedre form enn sist jeg gjorde samme program og ikke tilpasset intensiteten men mer trolig er det nok at jeg hangler litt og derfor rett og slett mangler evnen - stabil hangling - men rolig trening er også bra.



Avsluttet med 45min styrke.
Tåhev, mage, noe armer & knebøy uten vekter (pga vondt kne)

Deretter: Intensiv lesing av Stolen på en sofa mens 8K jobbet. Jeg er tålmodig og mild og krøller meg sammen med lesestoff og spiselig - mens jeg venter & venter. Coop tilslutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar