torsdag 8. oktober 2009

DAGENS TRENING. (6km)


Gjennomsnittsfart - 5,37/km (10,7)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 169/180

Hver gang jeg begynner å løpe er jeg alltid like spent på hvor det kommer til å gjøre vondt. Vondter man har mens man går kan dufte vekk, helt nye uforståelige skavanker dukke opp og de gamle traverne pauser på mystisk vis.

Idag hadde jeg vondt i lårene gående opp bakken. På toppen når jeg startet å løpe var det venstre legg og hæl som kjentes merkelig - ikke direkte vondt men stivt og ubehagelig. Høyre ankel murret svakt og jeg var støl i venstre side/hofte. Etterpå - var det høyre kne som plaget meg (- sprang litt for fort med litt for lange steg i en nedoverbakke på slutten.)

Nå er jeg mest trøtt med hodepine og stive skuldre/nakke og ikke minst legger. (oppløftende sunshinegirl)


Uten småplager og psykoser dog hadde det vært veldig lite å skrive om. Litt begrenset hvor mange linjer man kan bruke på lykke, glede og powersteg. - fantastisk tur - jeg sprang fort -


Motvind de første 3km og åpnet for fort - så etter 2km var jeg nesten klar for å snu. Litt bedre på tilbaketuren uten vind men det ble ganske så tungt og det var ingenting igjen på slutten.

POSITVT: Selv om selvdisiplinen vakler på styrkesiden klarer jeg ihvertfall å jogge i friluft. Nydelig vær (8') - kaldt på begynnelsen og på vei ned bakken - men utmerket under selve turen.

NEGATIVT: Hopper jeg over :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar