søndag 25. oktober 2009

DAGENS TRENING. (10km)


Gjennomsnittstid - 5,54/km (10,2)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 170/182

Det ble trening likevel. Skar igjennom latskap, kjørte til Gardermoen og satte ut i regnet. Samme gamle flatløype og samme kjedelige bilde. 8K hadde glemt både sko, bag og vett - så han ble inne.

Det plaskregnet da vi ankom men det værste var over da jeg endelig kom i gang. Lett duskregn og +5 var perfekt så det ble noen km lengre enn planlagt. Høstmørkt med gatelys og egentlig ganske koselig (pst pst - ikke tenk på hva som lurer i buskene)

Jevn fart. Jevn puls - minus det vanlige tullet i starten.

Det begynte å blåse halveis så hoppet i km-tid rundt 5 kommer av plutselig motvind.

Så så glad jeg kom meg ut med tanke på hvor dorsk og sykelig jeg følte meg tidligere idag. Ingen plager utenom det vanlige - stiv i legger, rygg og hofter - men sprang i gammelsko og kjente forbausende lite underveis. ++

All good!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar