lørdag 5. september 2009

DAGENS TRENING. (8km)

Gjennomsnittstid - 5,59/km
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 171/185.
(Skal være lavere - slet med beltet - viste altfor høy puls i begynnelsen)


Planen min om å løpe 10km kaputterte da jeg så 8K sette mot dusjen. Hadde han løpt litt lenger hadde sikkert jeg gjort det også. Derfor fraskriver jeg meg alt ansvar og legger all skyld på løpepartneren.

Har hatt 2 dagers treningsfri (minus en hemmelige sykkeltur igår som ikke teller) så jeg hadde trodd overskuddet skulle være større - men jeg blir altså aldri kvitt denne vonde halsen og føler meg konstant småforkjølet og urven - så der ligger vel svaret på energinivået. Klarte likevel en sluttspurt de siste 300m til døra (bukken til havresekken) - den gikk såpass fort at den rettet opp gjennomsnittstiden - tror det ellers hadde blitt godt over 6/km.


Siden 10km var den opprinnelige planen skulle farten ligge på rundt 6km/t og det holdt og fulgte jeg +/- prikkfritt - bortsett fra den lille detaljen at jeg bare løp 8km - eller 8,3km for å være nøyaktig.

Det blåste hele veien men 14'C og overskyet var ellers perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar