lørdag 1. august 2009

DAGENS TRENING. (Roing)


Ro ro til fiskeskjær - stor muskler får du der - til far - til mor og sixpack til den som fisken droooo - og det var - moshonistoooo.


5 x 1000m - 3 grep - 30-40s pause imellom.


Gikk bittelitt fortere enn siste - men pulsen var MYE høyere. Noe skjer på pulssida - motsatt utvikling av hva som er ønskelig. Både gj.snitt og max var også idag høyere enn normalt - selv om farten er nesten identisk.



Gjennomsnittspuls - 149
Maxpuls - 168




Begynner å lure på om det er noe som bryter i meg. Jeg har plagdes med litt vond hals de siste 2-3 ukene. Egentlig er det jo litt rart at jeg har hatt vondt i halsen i ukesvis - men dagsformen er uansett litt opp og ned pga allergi så jeg har ikke lagt så mye vekt på det. Må følge med litt her.

Avsluttet med 40min styrke.
Knebøy, markløft, tåhev + litt mage, armer og pizza på Peppes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar