torsdag 4. juni 2009

4 PIZZA & EN PILS

Times they are a'changing - og sånn kan det gå. I stedet for styrketrening igår og 18km idag ble det ingenting als. Null. Nada og langflat i motsatt retning. Her i huset holder det ikke med - 4 pils & en pizza - nope - 3 grandiosa (m/kylling), en flaske vin og kakao fra statoil.

Grunnen til at vi trøster oss med grandert er at vi er skitne, kalde og frosne. Fra 14-20 lastet og losset vi søppel. 8KJ hadde med tilhenger fra jobb og alt rasket vi hadde samlet opp iløpet av det siste året skulle fraktes til Øras Miljøstasjon - i vindblåst, iskaldt fossregn.

2 runder kjørte vi. 6 timer tok det. Da vi endelig var ferdig var jeg så blåfrossen at å begi seg ut i regnet iført tights og joggesko ikke kom på tale. Det før bli 3 dagers løpefri og så får det stå til på lørdag (men jeg liker det ikke).



Ukens Chilener.
-------------------------
LA PALMA MERLOT.

Blomster, røde bær og mint leser jeg på flaska. Finner ikke noe mint aroma men jeg er ganske snufsete etter å ha lekt søppelmann - ellers ok - akkurat nå dog hadde jeg likt hva som helst - så lenge jeg blir varm.

8KJ spiller ps3 ishockey og jeg tror jeg legger meg snart.


.

2 kommentarer:

  1. Er ikke bare hos oss det er kaldt, skjønner jeg, Her er det ullundertøy og lue vær. Når begynnern sommern??

    SvarSlett
  2. Sommer'n det var jo forrige lørdag.

    SvarSlett