tirsdag 19. mai 2009

ADAM LAMBERT.









I natt er det Adam Lambert finale. Finito for ukentlige kicks - så da får man holde seg til youtuben og trykke repeat til andre blir lei.

Det er ingenting jeg kan si her enn hva man ellers kan lese på nettet. Vilt og begeistret. Obsessed og inderlig. Axl, Robert, Elton med t-skjorter og musematter rett rundt hjørne. Dette er hvorfor jeg har slettet alle andre Adam påbegynte innlegg. Jeg blir som en hornbrillekvinne på Elvis konsert. Pepitarutete med begge hender foran munnen. Målløs og skingrende ukritisk.

So - jeg overlater dette til de mer gjennomtenkte og velartikulerte. Dette feks er en måte å si det på - Adam Lambert Balls of Steel - og ellers har man jo google.

Her kan du pløye deg igjennom hele Adam på Idol.

Da har jeg gjort mitt for folkeopplysningen - off to ebay for å kjøpe nøkkelring - then off to bed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar